Pages

13 Ekim 2008

FASULYE ÇORBASI

Fasulyenin yemeği olur da çorbası olmaz mı olur elbette .Benim çok sevdiğim çorbalardan bir tanesidir.

Malzememiz:

1 kase küçk küçük doğranmı fasulye
2 yemek kaşığı süzme yoğurt
2 yemek yaşığı un
1 yumurta
Tuz
Su
2 yemek kaşığı tereyağı
Kırmızı biber

Yapılışı: Öncelikle küçük küçük doğranmış fasulyeler su içinde pişirilir.Üzerine su ,yoğurt,un,tuz ve yumurta karışımı eklenir.Kıvam alıncaya kadar pişirilir.Üzerine kırmızı biberli tereyağı dökülür.Afiyet olsunnnnn.( Aynı yoğurt çorbası gibi pişirilir.Sadece nane eklenmez.)

10 yorum:

elma şekeri dedi ki...

Fasulye corbasi ilginc.
Tadini merak ettim dogrusu....
Ellerine saglik.......

Fast food kültürüne inat tabakta lezzetler... dedi ki...

Bu çorbayı ilk defa duydum ama çok güzel görünüyor ellerine sağlık.
Sevgiler...

Adsız dedi ki...

canım benım cok guzel gorunuyor mutlaka denıyecegım sevgılerımle..

SARI PAPATYALAR dedi ki...

ilk defa görüyorum ama fasulyeyi çok severm oyüzden bana gayet hoş göründü

ceyt dedi ki...

hiç yemediğim bir çorba çok nefis görünüyor.ellerine sağlık canım.en kısa zamanda denemem lazım.
öpüyorum sevgiler..

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Ilk defa duydum ama pek lezzetli çorbaya benziyor,ellerine saglik...sevgiler

sarımutfak-hande dedi ki...

hiiiç duymamıştım değişik geldi tadını merak ettim şimdii
ellerine sağlık canım

TAZE NANE dedi ki...

Tadını çok merak ettim.
Görünüşü harika.
Ellerinize sağlık.
Sevgiler.

Adsız dedi ki...

Ben de fasulye corbasi yapiyorum, benimkisi cok az farkli ama cok lezzetli bir corba. Nefis görünüyor, ellerine saglik canim.

Adsız dedi ki...

Hımm nefis görünüyor, daha önce hiç denemedim, ki yoğurt çorbasını çok sık yaparım. Ellerine sağlık Sevgiciğim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger

wibiya widget

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

2.4.2009 dan itibaren

son dakika