Pages

10 Mart 2010

Pancar Salatası ve Saliha'nın Çiçekleri

Değişik ,basit ve en güzeli lezzetli bir tarif.Tarif sevgili Saliha' ya ait.Onun keşiflerinden diyebilirim.Kısırın yanında mükemmel oluyor.( Ben kısırın yanında yedim de :) )Görsellikte cabası. Ayrıca kendisinin çiçeklerine de bayıldım.Hemen görüntüledim.Baharın geldiğini haber veriyordu evi.Sabrına hayran kaldım.Çok ama çok güzeller.Sizin de görmenizi istedim.Neyse gelelim tarifimize.Malzemelerimiz göz kararı.Kendi damak tadınıza göre ayarlayabilirsiniz.

Malzememiz:

3-4 adet kırmızı pancar
Limon
Sirke
Zeytinyağı
Tuz
Süslemek için mısır,maydanoz,yeşil soğan

Yapılşı:Pancarlarımız güzelce soyulur .Bir kaç parçaya bölünüp tencereye konulur.Su ile doldurulur.İçine bir miktar limon suyu,sirke(yarım kahve fincanı sirke ve yarım kahve fincanı limon suyu kadar ) ve tuz ilave edilir.Pancarlarımız güzelce pişirilir.Piştikten sonra rendelenir.zeytinyağı ile karıştırılır.Biraz daha limon sıkılır.Servis tabağına alınır.Arzu ettiiniz şekilde mısır ,maydanoz ve yeşil soğanla süslenir.Afiyett olsunnnn.
Tarif için çok teşekkür ederim Saliha'cığımmm .

Bunlarda Saliha'nın baharın habercisi çiçekleri ..

Bunlarda diğer balkondaki portakallarımız ve kırmızı biberlerimiz ( ben domates sanmştım :)) ) .Hepsi süperrr.Ve daha görüntüleyemediklerimde çok.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Ellerinize saglik... Bayildim salataya... Sevgilerimle,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger

wibiya widget

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

2.4.2009 dan itibaren

son dakika