Pages

7 Şubat 2009

Rulo Börek


İster poğaça diyin ister börek.Bence ismi poğaça olmalıymış ya neyse isim değiştirmeyeyim.Mineciğimin yaptığı bu poğaça tam anlamıyla süperdi.Yemekteyizdeki gibi puanlarsam 10 üzerinden 10 diyebilirim.Bütün yiyenlerin beğenisini topladı.Bende hemen görüntüleyip tarifini aldım.Sağolsun Mine hiç üşenmeden tarifini de yazdı.Orjinalliği bozulmasın diye yazıyı da görüntüledim.Çok teşekkürler Mineciğim.



Malzememiz:
  • 150 gr margarin (oda sıcaklığında )
  • 1 çay bardağı yoğurt
  • 1 çay bardağı sıvı yağ
  • 2 yemek kaşığı sirke
  • 1 paket kabartma tozu
  • Tuz ( 1 tatlı kaşığı kadar)
  • 1 yumurta ( sarısı içine beyazı üzerine)
  • Aldığı kadar un (kulak memesi yumuşaklığında olacak)
  • İçi için istediğiniz iç malzemeyi koyabilirsiniz.
  • Üstü için galeta unu
Yapılışı:Margarin,yoğurt,sıvı yağ,sirke,kabartma tozu,yumurta sarısı,tuz ve un hepsi birlikte karıştırılıp güzel bir hamur elde ederiz.Bir gece buzdolabında bekletiriz.Ertesi gün mandalina büyüklüğünde parçalara ayırıp tabak büyüklüğünde açarak dörde böleriz.Geniş kısmına iç malzememİzi koyup sararız.Önce yumurta beyazına sonra galeta ununa batırıp tepsiye dizeriz.180 derecede kızarıncaya kadar pişiririz.Afiyet olsun.



12 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım harika olmuş poğaçalar ellerine sağlık bir tane aldım sevgiler...

Adsız dedi ki...

pek güzel ve degişik bir poğaca olmuş canım..ellerine saglık.sevgiler.

Adsız dedi ki...

Arkadaşının ellerine sağlık. Gerçekten süper olmuş. Sevgiler.

durutarifler dedi ki...

Galete unu çok yakışıyor böreğe bencede .
Ellerine sağlık çok güzel görünüyorlar.
Sevgiler

HÜLYA dedi ki...

değişik bir tarif olmuş ellerine sağlık canım .. sevgiler

Adsız dedi ki...

Börekler nefis. Ödülünüzü almak için bloğuma uğrayabilir misiniz?

Hobi Sepeti dedi ki...

Gerçekten çok güzel görünüyor,yapan arkadaşının ve bizlerle paylaşan senin ellerine sağlık.Bloğumda seni bekleye bir ödül var kabul edersen sevinirim.
Sevgiler.

Lezzet Bahceniz dedi ki...

Arkadasinin ellerine saglik,bizlere ulastirdiginiz icin sizin de ellerinize saglik :) En kisa zamanda denemek isterim.

Sevgiler

AYSUN dedi ki...

Ben denedim cok guzel ve degisik bi borek elinize emeginize saglik arkadaslar devamini bekleriz... ;)

AYSUN dedi ki...

Ben denedim cok guzel ve degisik bi borek elinize emeginize saglik arkadaslar devamini bekleriz... ;)

AYSUN dedi ki...

Ben denedim cok guzel ve degisik bi borek elinize emeginize saglik arkadaslar devamini bekleriz... ;)

Defne dedi ki...

Denedim, tek sözle herkes hayran kaldı. Sık sık yapacağım bir tarif. ellerinize sağlık

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger

wibiya widget

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

2.4.2009 dan itibaren

son dakika