Pages

27 Mart 2009

Yoğurtlu Bakla


Şu sıralar şablon değiştirmekle meşguldüm.Hala da yapılması gerekenler var.Deryacığım bana web adresini vererek oldukca yardımcı oldu.Kendisine buradan kocaman bir teşekkür göndermek istiyorum.Bu arada nasıl olmuş sitemin bu hali :) .
Gelelim üstteki resime. Bakla severmisiniz bilmiyorum.Ama çoğu kişi sevmiyor.Tabii bizim evde de benden başkası sevmiyor.Baklayı bizimkilere ancak bu şekilde yaparak yedirebiliyorum.Size de tavsiye ederim.Bakla olduğu pek anlaşılmıyor.Ayrıca oldukca da lezzetli oluyor.


Malzememiz:
300 gr kadar bakla
1 tane soğan
zeytinyağı
1 kase sarımsaklı yoğurt
Dereotu
Tuz
Pul biber

Yapılışı:
Baklalarımız küçük küçük doğranır.Soğanlarımız yemeklik doğranır.Zeytinyağında güzelce öldürülür.Kırmızı biberde atılır.Sonra baklalarımızı,ince kıyılmış dereotunu ve tuzumuzu ilave edip güzelce kavururuz.Sarımsaklı yoğurda bular servis yaparız.Afiyet olsunnn

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Canımmm merhaba şaşırdım dedim yanlış sayfayamı geldim hayırlı olsun çok şık olmuş bakla harika ellerine sağlık sevgiler...

Esra'nın Mutfağı dedi ki...

ben çok severim bu yemeği. muhteşem görünüyor. ellerine sağlık..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger

wibiya widget

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

2.4.2009 dan itibaren

son dakika