Pages

8 Mayıs 2009

Coş Hoşafı (Pancar Hoşafı)


Pancardan yapılan bir hoşaf.Bolu'nun Seben ilçesine ait bir hoşaf. Pilavların yanında çok güzel gidiyor.Pancar sevenler ,değişik tatlara hayır demeyenler deneyebilirsiniz.Benim çok sevdiğim bir lezzettir.Gelelim tarifimize.

Malzemeler:
  • Pancar
  • Şeker
  • Vişne,erik yada kayısı (hangisini isterseniz)
  • Su
Yapılışı: Pancarımızı güzelce yıkarız.Düdüklü tencerenin içinde patates haşlar gibi pişiririz.Soğuduktan sonra kabuklarını soyarız ve rendeleriz.Daha sonra aynı hoşaf yapar gibi bütün malzemeleri tencereye koyup karıştırır ve kaynatırız.Afiyettt olsunnnn.

7 yorum:

Adsız dedi ki...

SEVGİ HANIM ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYO ELLERİNİZE SAĞLIK.BENDE EN KISA ZAMANDA DENİCEM ÇÜNKÜ İÇİNDEKİLER BENİM ÇOK SEVDİĞİM ŞEYLER.TEŞEKKÜR EDERİM TARİFLERİNİZ İÇİN.
AYŞE MÜLAYİM

TAZENANE dedi ki...

Ne kadar güzel bir görüntüsü var. Tadınıda çok merak ettim.
Sevgiler.

made in funda dedi ki...

ilk kez duydum..ama tadını çok merak ettim..

Sevgi Küçük dedi ki...

çok merak ettim şimdi bunu.daha önce hiç duymamıştım.paylaşım için sağol.ah bir de tatsam!! :)
ellerine sağlık

dilek deryasi dedi ki...

anneler gunun kutlu olsun,guzel bir gun gecirmen dilegiyle...

Sevgi Küçük dedi ki...

anneler gününün kutlu olsun adaşım :)

gülcan dedi ki...

MERHABA ARKADAŞIM İYİ HAFTALAR COŞ HOŞAFINI YAPMIŞSIN EVET ÇOK GÜZEL OLUR BİZDE YAPARIZ AMA EVET SEBENDE COŞ HOŞAFI DİYORLAR SENDEMİ BOLU LUSUN YOKSA BEN BOLUDAYIM SİTEMDE VAR benimdenizim.blogspot.com ziyaretini beklerim görüşmek üzere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger

wibiya widget

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

2.4.2009 dan itibaren

son dakika