Pages

21 Şubat 2008

ÇILBIR

Sizleri bilmem ama bizim çok sevdiğimiz bir yemektir.Aslında yemek de sayılmaz.Pratik bir yiyecek desek daha doğru olur.Gelelim tarifimize.




Malzememiz :
4-5 tane yumurta
1-2 diş sarımsak
4-5 yemek kaşığı süzme yoğurt
2 yemek kaşığı tereyağı
Kırmızıbiber
Tuz
Yapılışı:Önce bir tencerede su kaynatılır.Kaynayan suyun içine yavaşça yumurtalar tek tek kırılır.Yumurtalar kısık ateşte piştikten sonra tabağa suları süzdürülerek alınır.Küçük küçük parçalanır.Üzerine önce sarımsaklı yoğurt sonrada kızartılmış kırmızı biberli tereyağı dökülür.
Tazecik ekmekle afiyetle yenir.Afiyet olsunnnn .



5 yorum:

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Kurabiye var diye geldim çılbırla karşılaştım. İki tarifede bayılırım.Ellerine sağlık arkadaşım nefis olmuşlar...

Adsız dedi ki...

he bende kurbişe geldim çılbır çıktı ikiside süpr
ellerine sağlık
sevgiler

Adsız dedi ki...

selam.. çılbır eşimin çok sevdigi bir yemek..sizde süper yapmışsınız elinize saglık.sevgiler.

LeYYa dedi ki...

mmm.unutttuğum bi tadı hatırladım şimdi.nefis görünüyor.elinize sağlık.sormayın kuru meyve faciasından kapışılan kurabiyelere dönüştürmek beni yorsa da değdi gerilmeye))

Dilek Mutfakta dedi ki...

NE ZAMAN KARNIM ÇOK ACIKSA PRATİK BİRŞEYLER YAPMAYA KALKSAM AKLIMA İLK GELEN ŞEYDİR ÇILBIR çok sever
im eline sağlık arkadaşım.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered By Blogger

wibiya widget

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

2.4.2009 dan itibaren

son dakika